نهال جشنواره حديث روز به روز در حال باروري است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشحجت الاسلام والمسلمين واحدي ، معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، در حاشيه مراسم اختتاميه چهارمين جشنواره حديث ارتش گفت: با توجه به اهميت حديث و كاربرد آن در زندگي روزمره مردم، در  سال 1388 براي اولين بار جشنواره حديث با گستردگي و انسجام در بين نيروهاي مسلح با ابتكار ارتش جمهوري اسلامي ايران شكل گرفت و هر سال علاوه بر مسابقات قراني در سطوح مختلف ارتش، اين جشنواره به صورت مستقل و بنا بر اهميت حديث برگزار مي شود و اين نهال روز به روز در حال باروري است.

 

وي در مورد برگزاري اين جشنواره در چهار دوره گذشته، افزود: با همت و تلاش مسئولان، كاركنان و خانواده هاي كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران به طور دائم و پيوسته هم بر محتوا و غنا و هم كميت اين جشنواره افزوده شده است به نحوي كه نسبت به سال گذشته كه هشت هزار نفر در سومين جشنواره حديث شركت كرده بودند، امسال و در چهارمين جشنواره، بيش از 10هزار نفر در مرحله مقدماتي اين جشنواره در سطح كشور شركت كردند كه هركدام 98 حديث حفظ كرده اند. يعني در مرحله مقدماتي فقط 980 هزار نفر حديث حفظ شده است و اين صرف نظر از مراحل دوم و نهايي است كه اگر آنها را هم اضافه كنيم بالغ بر يك و نيم مليون حديث مي شود. 

معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش در ادامه به روند برگزاري اين رقابتها در سطح مقدماتي، نيروها و مرحله نهايي اشاره كرد و گفت: در مرحله اول، 1234 نفر انتخاب و به مرحله دوم راه يافتند كه علاوه بر 98 حديث مرحله اول بايد تعداد 171 حديث ديگر را حفظ مي كردند. در مرحله نهايي نيز 101 حديث به تعداد حديث هاي حفظ شده قبلي اضافه شد و در مجموع كساني كه به مرحله نهايي راه يافتند، 370 حديث را از حفظ داشته اند.

 وي افزود: در مرحله نهايي نيز 159 نفر معرفي شدند و بعد از دو روز رقابت، 40نفر در سطوح مختلف كاركنان، خانواده ها، دانشجويان و دانش آموزان حائز رتبه هاي برتر شدند، كه امروز از آنها تقدير به عمل آمد.         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا